به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دراماتیک و فوق العاده میلان در دیدار شب گذشته برابر لاتزیو باعث شد این تیم دوباره با یک بازی بیشتر به صدر جدول بازگردد. از طرف دیگر برای دومین فصل پیاپی حضور میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد. پائولو مالدینی، مدیر میلان، به قدری از این برد خوشحال بود که بعد از بازی به زمین آمد و استفانو پیولی و بازیکنان روسونری را در آغوش گرفت.

مالدینی حالا به نتایج فوق‌العاده میلان و تداوم آنها واکنش نشان داده و می‌گوید: "من به آنچه که تیم، کادر فنی و بقیه به هواداران می‌دهند بسیار افتخار می‌کنم. چیزی که ما را خوشحال می‌کند و چنین احساسات شگفت انگیزی را برمی‌انگیزد.

در فصل‌هایی مانند این، هدف این است که تا جایی که می‌توانیم خوب عمل کنیم. ما باید خیلی بالا هدف گذاری کنیم. در شروع فصل، بسیاری از ما انتظار نداشتند که اینقدر بالا باشیم، اما باید از آن به‌عنوان انگیزه بیشتر استفاده کنیم.

آمار روشن است. برای ماندن در اینجا و حفظ این سطح، باید همین روحیه فداکاری را حفظ کنیم. ما اینجا هستیم زیرا همیشه به آن معتقد بودیم و باور داشتیم؛ حتی زمانی که آن را اعلام نکردیم، همیشه به آن معتقد بودیم."

مالدینی درباره جنگیدن میلان برای کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: "ما نمی‌توانیم این را یک هدف پیش پا افتاده جلوه دهیم. در 20 سال گذشته، میلان تنها دو بار اسکودتو را برده است، بنابراین این یک نتیجه باورنکردنی خواهد بود. وقتی فرصت دارید، باید همه چیز را به کار بگیرید. اگر همه چیز خوب پیش نرود، حداقل می‌دانید که تمام تلاش خود را کرده‌اید."